Corea i el català

En Josep Antoni Clement, lector de català a la HUFS (Hankuk University of Foreign Studies) em va convidar a Seül per compartir una setmana d'activitats amb ell i els seus col·legues i alumnes.
L'objectiu era contribuir a la pràctica, coneixement i difusió de la música tradicional dels Països Catalans, en context formatiu, lúdic i acadèmic.
Vaig marxar cap a Barcelona el divendres 8 de maig, aprofitant per assistir al CAT a la presentació del disc de la Mirna, on ens vam trobar molts dels nostres veïns comuns. La proporció de gent d'Argelaguer amb respecte a la del públic de Gràcia era una bestiesa!
L'endemà al mati dissabte la família em va acompanyar a l'aeroport del Prat, amb sort perquè si no m'hauria sortit molt cara la broma dels kilos d'excès que vaig poder deixar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada